Tegyünk együtt a megbecsülésért!
Sok képzést elvégeztél, ha nem az összeset és mégsem érzed úgy, hogy az ügyféljelöltednek jobban nyílna a pénztárcája, mint a lehet, hogy nem is villanyszerelő valószínű kókány munkájára? Hát ez baj. Viszont ezen lehet segíteni. Ennek és az ezen kívüli összes üzleti képzésnek az a célja, hogy magasabb szintű vállalkozóként nyugodtabb életet élj és több pénzt keress. Éppen ezért sok villanyszerelő vállalkozó mondja, hogy nem kell marketing, nem kell semmi, jönnek az ügyfelek. Na igen, de mindegyikkel teljesen elégedett vagy? Növeli vagy csökkenti a fluktuációt, ha egy villanyszerelő vállalkozó folyamatosan veszi fel és küldi el az embereket, mert a munkái és annak létszámigényei is folyamatosan változnak? Oka lehet ez is a villanyszerelők fluktuációjának? Szuper, akkor most egy kicsit más szemüvegen át fogunk nézni a marketingre, amire sokan negatív érzéssel gondolnak, ugyanis most megmutatom, hogy miről is szól és hogyan segít a vállalkozóknak. Mivel én is villanyszerelő vagyok, tudom mik a problémáid, nehézségeid és csak olyan témákat és megoldásokat hozok fel, amiket tudsz hasznosítani az életben.
Először is szeretnék eloszlatni 3 hiedelmet. Az első, hogy a marketing célja az eladás, a második, hogy nincs rá szükség, a harmadik, hogy drága.
Kezdjük az elején, a marketingnek nem csak az eladás és a profitnövelés a célja, hanem inkább az eszköze. Ez egy olyan folyamat, mellyel egy halványan érdeklődő embert fizetőképessé lehet tenni. És aki fizet és megkapja, amit szeretne, az hálás és elégedett, ami további ilyen ügyfeleket generál. A nagy kérdés az előző mondatban az, hogy egy haloványan érdeklődő ember hogyan jut el a döntésig és a mondatig, hogy nekem ez kell. Na ez egy szuper kérdés, ugyanis egy érdeklődő még nagyon messze van a döntéstől, nem ismeri a valós problémákat, nem tudja pontosan, hogy mit szeretne, nem ismer téged, nem tudja hogyan dolgoztok, nem tudja, hogy megbízhat e benned, vagy hogy az az ár, amit te kérsz az általatok végrehajtott munkáért jó e vagy nem. Az ügyfeledben rengeteg kérdés és bizalmatlanság van és ha egyből ráugrassz, akkor nagy eséllyel bizalmatlan és kellemetlen lesz a légkör köztetek. Vagyis áll előtted valaki, aki nem bízik benned, nem hisz neked és drágának gondol. Ez nem jó. De nem baj, mert ezt áthidalja a marketing. A mai világban szerintem elvárható, hogy egy villanyszerelő vállalkozónak legyen egy weboldala, még ha csak egyszerű is, de mutassa, hogy létezünk, dolgozunk és megbízhatóak vagyunk. Amikor elmész a boltba és van 2 termék, akkor azt fogod megvenni, amelyikben nagyobb a bizalmad. Azért teszed ezt, mert az agyban a döntéseket minden esetben a tudatalatti (limbikus rendszer) hozza, amit majd a gondolkodó agy - neocortex - majd megmagyaráz. De a valóság, hogy a tudatalatti hozza meg a döntést. A vásárlás egy döntés, amin az agy szeretne hamar túl lenni, mert a szervezetnek rengeteg glükózba kerül egy részletes döntés meghozatala, tehát egyszerűsít. Felmerül a kérdés, az ismerős kóla, amit még soha sem kóstoltam, de a haverom mondta hogy iható vagy az ismeretlen kóla amiről nem tudok semmit. Így jön a képbe a kortizol, azaz a félelemhormon. A tudatalatti arra voksol, ahol kisebb a stressz, a két ismeretlen kóla közül az nyert, amelyikről már csak egy picit hallott a vevő és az ismerős is nyer a semmivel szemben! Minden vagy-vagy döntés így működik az életben.
A világban a vevők kételkednek annak a létezésében, amit nem találnak meg a neten. Ez nagyon furcsán hangozhat, de sajnos így van. Ezáltal szükség van egy weboldalra. De itt sem kell félni, ugyanis a kuponokért vásárolható üzleti képzésnek ez is része lesz, hogy hogy lehet a legkisebb munkával a legkisebb költségek mellett egy weboldalt felépíteni, fenntartani. Most már láthatjuk, hogy egy weboldalnak több célja is van, egyszer, hogy bemutatkozz az ügyféljelöltnek, másodszor pedig, hogy bemutasd a céged társadalmi előnyeit és a csordaszellem elvégzi a munka többi részét, a lényeg, hogy a weboldal megbízhatóságot sugalljon. Vannak még más hatékony eszközök, amik kardinálisan növelik a bizalmat az ügyfélben, de ezek hosszadalmas megoldások és ennek a rövidke alaptréning keretei nem engedik meg, de az üzleti képzésben majd részletesen kifejtem az összes módszer működését, hasznát és megmutatok mindent azzal kapcsolatban, hogy hatékonyan lehessen használni ezeket.

1️⃣ Iratkozz fel hírlevelünkre, és elküldjük neked a cikk folytatását, és egy 3000 Ft-os kupont. Az üzleti alaptréning tele van olyan gyakorlati tanáccsal, amik több problémádat azonnal képesek megoldani. Ne feledd! Én is villanyszerelő vagyok, és csak arról írok ami tényleg fontos. 📩
2️⃣ Kattints ide https://www.strongvill.hu/blog , és fedezd fel többi cikkünket, amelyek hasonló fontosságú problémák megoldásairól szólnak.! 💻🔍
Tedd meg az első lépést hogy kevesebb idő, és energia befektetésével eredményekben gazdag nyugodtabb életet élj 🎯, és ha vásárolni szeretnél a webshopban is szívesen várunk.